ΕΚΤΑΚΤΟ: Ο Πρόεδρος της Κυπριακής Βουλής να παραιτηθεί ΤΩΡΑ…του Αριστείδη Βικέτου.

0
121

Καλύτερα να σου βγει το μάτι, παρά το όνομα!…

Παρά τα όσα πρωτοφανή συμβαίνουν στην Κύπρο με την υπόθεση των «χρυσών» διαβατηρίων, ο κ. Δημήτρης Συλλούρης εξακολουθεί να εμπαίζει και τον λαό και την Βουλή.

Αντί της άμεσης παραίτησης από την θέση του προέδρου της Βουλής, όπως θα έπρεπε να κάνει για λόγους ηθικής και πολιτικής δεοντολογίας, παραμένει στην θέση του και με γραπτή δήλωση προκαλεί και από πάνω, λέγοντας ότι «ζητά συγγνώμη» και ότι από Δευτέρα, 19 Οκτωβρίου 2020, θα απέχει από τα καθήκοντα του, μέχρι να αποπερατωθούν οι έρευνες.

«Όταν ολοκληρωθούν, έχω πάρει τις αποφάσεις μου και, ανεξαρτήτως αποτελέσματος θα τις ανακοινώσω», αναφέρει. Δηλαδή, την Παρασκευή ο κ. Συλλούρης θα προεδρεύσει της Ολομέλειας της Βουλής; Οι βουλευτές θα ανεχθούν αυτή την προσβολή;

Στην δήλωση του ο κ. Συλλούρης δεν αναφέρει κατά πόσο στο διάστημα μέχρι την ολοκλήρωση των ερευνών θα συνεχίσει να εισπράττει τον μισθό του, τον οποίο καταβάλλει ο φορολογούμενος Κύπριος πολίτης.

Είναι σαφές ότι ο κ. Συλλούρης αγνοεί ή καμώνεται πως αγνοεί το αρχαίο γνωμικό: «Η γυναίκα του Καίσαρα, δεν αρκεί να είναι τίμια. Πρέπει και να φαίνεται τίμια», που αποδίδεται στον Γάιο Ιούλιο Καίσαρα, καθώς και την λαϊκή ρήση «Κάλλιο να σου βγει το μάτι, παρά το όνομα».

Όμως φαίνεται ότι αυτά είναι ψηλά γράμματα για τον κ. Συλλούρη, ο οποίος, χωρίς τα πολιτικά παιγνίδια του ΔΗΣΥ, δεν θα έβλεπε ούτε με το κιάλι την Προεδρία της Βουλής.

Σε όλες τις περιπτώσεις υπάρχει το τεκμήριο της αθωότητας. Θα περιμένουμε να δούμε το αποτέλεσμα της έρευνας, που διέταξε ο γενικός εισαγγελέας για διάπραξη τυχόν ποινικών αδικημάτων.

Αυτή είναι και η ουσία του ζητήματος και όχι το κατά πόσον «παγιδεύτηκε» ο κ. Συλλούρης.

Για ένα πολιτικό πρόσωπο υπεράνω όλων πρέπει να είναι η πολιτική ευθιξία. Ο κ. Συλλούρης έδειξε ότι δεν την διαθέτει. Επιπλέον, με την συμπεριφορά του, ανεξαρτήτως της ποινικής πτυχής της υπόθεσης, έχει απολέσει οριστικά και την έξωθεν καλή μαρτυρία!

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

*

code