Ημί-φως κοντά στη θάλασσα.

0
371

Την πρωτότυπη κι ευφάνταστη έκθεση του Χρήστου Αντωναρόπουλου με τίτλο «Ημί-φωςΙΙ» παρουσιάζουν η Kapopoulos Fine Arts και το Divani Apollon Palace & Thalasso στο lobby του ξενοδοχείου Divani Apollon Palace & Thalasso στη Βουλιαγμένη.

Απαράμιλλος πρωταγωνιστής των έργων του Χρήστου Αντωναρόπουλου, είναι το ηλεκτρικό, τεχνητό, ανθρώπινο φως σε χαμηλούς τόνους, το οποίο ο Χρήστος Αντωναρόπουλος προτίμησε από το φυσικό, θείο, εκτυφλωτικό, δυνατό φως της αλήθειας. 

Με μια εντυπωσιακή και πρωτότυπη τεχνική ρίχνει πέπλο μυστηρίου ή μάλλον αποκαλύπτει τις σκιές που υπάρχουν ακόμη και σε εικόνες με σταθμισμένη αξία στο πέρασμα του χρόνου. Τοποθετεί το βλέμμα μας μέσα και πίσω από το κάδρο, μας προτρέπει να δούμε αλλιώς. Ακόμη και η γλώσσα παραπλανάται. Ημι-φως, ειμί-φως, ή μη φως.

«Στο ημίφως οι αμαρτίες χορεύουν αγκαλιά με το μυστήριο και γοητεύονται από την παρανομία. Σε μια ατμόσφαιρα αναμονής, όπου όλα μπορούν να συμβούν και το απρόβλεπτο γίνεται ζητούμενο και θεμιτό»….σημειώνει ο ίδιος ο ζωγράφος.

Ο Αντωναρόπουλος γίνεται εικονοκλάστης των ειδώλων της λαϊκής κουλτούρας. Σαν να δανείζεται από το παρελθόν της τηλεόρασης τη σάρωση και τη μετασκευάζει σε γρίλιες για να κρυφοκοιτάξουμε όσα δεν είδαν τα μάτια μας.

Κάθε εγχάραξη, κάθε τομή και μια ουλή στο σώμα των βεβαιοτήτων μας. Ένας άλλος κόσμος πιο γοητευτικός, με θροΐσματα όχι ήχους, ψιθύρους χωρίς κραυγές, με ανείπωτες διαμαρτυρίες όχι δηλώσεις, με εκκωφαντικές σιωπές, σκέψεις και επιθυμίες που τις ανακουφίζει η μέσα και έξω νύχτα.

Ο καταξιωμένος καλλιτέχνης δίνει κινηματογραφική χροιά στα έργα του, όπου λαμπεροί, all time classic αστέρες του Χόλιγουντ, εμφανίζονται να τα πίνουν στο ημίφως σε ατμοσφαιρικά μπαρ, ή να «συνωμοτούν» σε σκοτεινές προβλήτες λιμανιών, δίπλα σε πολυτελή αυτοκίνητα, με φόντο σκοτεινές μητροπόλεις.

Κι ακόμα οι Καρυάτιδες μετατρέπονται σε τοπ μόντελ της σύγχρονης εικονολατρίας, ο νεκρός Τσε Γκεβάρα σε αποκαθηλωμένο Εσταυρωμένο μιας ηττημένης επανάστασης και ο Μυστικός Δείπνος σε Παρέα των 12 από την οποία απουσιάζει ο Ιούδας. Γιατί ο Ιούδας είναι απέναντι.

O Χρήστος Αντωναρόπουλος, προτείνει μια νέα γεωγραφία τόπων, ανθρώπων, σχέσεων, αντικειμένων. Διάρκεια έκθεσης ως τις 8 Σεπτεμβρίου 2013.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here