Η Παπακώστα αποτελειώνει τον Μητσοτάκη!

0
378

Κυνικός και αυταρχικός α λα Πινοσέτ. Χρησιμοποιεί εθνικά θέματα για μικροκομματικούς σκοπούς. Υποκριτής και επικίνδυνος……

«Οι δηλώσεις του κ. Κυριάκου Μητσοτάκη καταδεικνύουν τον κυνισμό, την αυταρχικότητα της νεοφιλελεύθερης σκέψης και πολιτικής του», δήλωσε η Κατερίνα Παπακώστα-Σιδηροπούλου, εκ μέρους της Νέας Ελληνικής Ορμής (Ν.Ε.Ο.), με την ταυτόχρονη επισήμανση ότι: 

«Ακόμη και τα στελέχη του ΚΙΝ.ΑΛ., τους οποίους θεωρεί ως εταίρους, τον «άδειασαν» μεγαλοπρεπώς, καθώς αν και «φίλια» δύναμη, επέκριναν σφοδρά την κοινωνική του αναλγησία. Οι «δεσμεύσεις» που ανέλαβε στον οικονομικό τομέα και η θέση του για την κατάσταση της οικονομίας είναι αντιφατικές»……σύμφωνα πάντα με την κ. Παπακώστα-Σιδηροπούλου, «αποκαλύπτοντας την υποκρισία του: 

Από τη μία πλευρά εξαγγέλλει παροχές σε βάθος διετίας, ενώ από άλλη συνεχίζει την καταστροφολογία, περιγράφοντας την κατάσταση της οικονομίας με μελανά χρώματα. Δυστυχώς για τον ίδιο δεν μπορούν να συμβαίνουν και τα δύο ταυτόχρονα.

Πότε λέει την αλήθεια ο κ. Μητσοτάκης; Στην πρώτη ή στη δεύτερη περίπτωση;», διερωτάται η υφυπουργός Προστασίας του Πολίτη, ενώ σε ό,τι αφορά στη Συμφωνία των Πρεσπών, είναι «προφανές» ότι «ο κ. Μητσοτάκης αποδέχεται την ονομασία. Για δε την «εθνότητα» και την «γλώσσα», η στάση και τα λεγόμενά του έρχονται σε ευθεία σύγκρουση με όλες τις παραδοχές των προηγούμενων κυβερνήσεων.

Εάν κάτι κατέστη σαφές από τις απαντήσεις του κ. Μητσοτάκη είναι:

1.Ο κυνικός και αυταρχικός χαρακτήρας τύπου Πινοσέτ, όσον αφορά στο κοινωνικό κράτος.

2.Η υποκρισία του για την πραγματική κατάσταση της οικονομίας, καθώς είτε ψεύδεται, είτε αγνοεί τα οικονομικά δεδομένα

3.Η συνεχιζόμενη χρησιμοποίηση των εθνικών θεμάτων για μικροκομματικές σκοπιμότητες, δεδομένου ότι για τη Συμφωνία των Πρεσπών, μόνον η «μακεδονική σαλάτα» μπορεί να χαρακτηρίσει τη στάση του. Αυτό όμως είναι εξόχως επικίνδυνο για έναν πολιτικό που επιδιώκει να γίνει πρωθυπουργός»……καταλήγει στη δήλωσή της η Κατερίνα Παπακώστα-Σιδηροπούλου.

{jcomments on}

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here