Κορωνοϊός: Το κέντρο της Αθήνας, ο Πειραιάς και η Κηφισιά βρίσκονται στο «κόκκινο» – Ποια μέτρα εξετάζονται.

0
579

Προς εφαρμογή νέων περιοριστικών μέτρων τοπικού χαρακτήρα, στην Αττική και σε περιοχές με μεγάλο επιδημιολογικό φορτίο, φαίνεται να προσανατολίζεται η κυβέρνηση, σε μία προσπάθεια να αποτραπεί η περαιτέρω μετάδοση του κορωνοϊού.

Είναι ενδεικτική, άλλωστε, η δήλωση που έκανε σήμερα ο κυβερνητικός εκπρόσωπος, Στέλιος Πέτσας, ο οποίος αναφέρθηκε ειδικά στην Αττική και την Πέλλα και σημείωσε ότι:

«Ο πρωθυπουργός έχει ζητήσει από την επιτροπή των ειδικών να εξετάσουν ένα κατάλογο μέτρων τα οποία θα κλιμακώνονται σε τοπικό ή σε γενικό επίπεδο εφόσον χρειαστεί.  Θα έχουμε τον κατάλογο σήμερα ή αύριο και ενδεχόμενο ανακοινώσεων μπορεί να υπάρξει από αύριο το απόγευμα και μετά. Πάντα με βάση την εισήγηση των ειδικών».

Τα στοιχεία του τελευταίου διαστήματος σχετικά με την πορεία της πανδημίας στη χώρα μας είναι ανησυχητικά, τόσο ως προς την αύξηση των νέων κρουσμάτων όσο και ως προς την αύξηση του αριθμού των δια-σωληνωμένων ασθενών. Ως εκ τούτου, είναι ανοιχτό το ενδεχόμενο επιβολής νέων μέτρων σε συγκεκριμένες περιοχές.

Σχετικά με την Αττική, πληροφορίες που επικαλείται η ΕΡΤ, αναφέρουν ότι οι πιο επιβαρυμένες περιοχές θεωρούνται το κέντρο της Αθήνας, ο Πειραιάς, καθώς και η Κηφισιά.

Στη σημερινή τηλεδιάσκεψη της Επιστημονικής Επιτροπής, συζητείται το ποια μέτρα θα ληφθούν και σε ποιες περιοχές του Λεκανοπεδίου.

Πληροφορίες της Δημόσιας Τηλεόρασης τονίζουν πως για όσες περιοχές κρίνεται αναγκαίο, θα προταθεί η υποχρεωτική χρήση της μάσκας σε όλους τους εξωτερικούς χώρους και ο περιορισμένος αριθμός ατόμων σε συναθροίσεις, αλλά και στα τραπεζοκαθίσματα των καταστημάτων εστίασης.

Εξάλλου, η επιβαρυμένη εικόνα σε ό,τι αφορά το φορτίο στην Αττική αποτυπώνεται και στους αριθμούς, καθώς από τους 501 νοσηλευόμενους σε όλα τα νοσοκομεία της χώρας, οι 230 είναι στα πέντε από τα επτά νοσοκομεία αναφοράς στην Αττική, και από τους 54 δια-σωληνωμένους οι 20 νοσηλεύονται σε «Σωτηρία» και «Ευαγγελισμό».

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here