«Αιχμαλωτίζει μία εποχή αθωότητας», «είναι μία ηλιόλουστη και συγκινητική ιστορία, ακριβώς ότι χρειαζόμαστε σε αυτές τις αγωνιώδεις μέρες που ζούμε», «δημιουργεί μία αυθεντική αίσθηση του αθώου εξωτισμού του πρωτότυπου».
Οι κριτικές που έχουν γραφτεί κατά καιρούς για τη βρετανική τηλεοπτική σειρά «The Durrells» συμφωνούν στην επιτυχημένη μεταφορά του τηλεθεατή σε έναν κόσμο καθαρότητας και άθικτης ομορφιάς, με φόντο την Κέρκυρα και το Ιόνιο Πέλαγος.
Είναι η σειρά, η οποία σύμφωνα με την εφημερίδα «The Guardian» κατάφερε μία φορά την εβδομάδα να ενώσει ξανά οικογένειες γύρω από μία τηλεόραση.
Για το μυστικό της επιτυχίας της σειράς, την εμπειρία των γυρισμάτων στην Κέρκυρα, αλλά και το γεγονός ότι «The Durrells» είναι από τις πρώτες παραγωγές που ωφελούνται από την ενεργοποίηση του χρηματοοικονομικού κινήτρου, του υπουργείου Ψηφιακής Πολιτικής, Τηλεπικοινωνιών και Ενημέρωσης, tax rebate (επιστροφή φόρου), μίλησε σε συνέντευξή του στο Αθηναϊκό-Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων ο Κρίστοφερ Χολ, παραγωγός του δημοφιλούς σίριαλ.
Ο Βρετανός τηλεοπτικός παραγωγός, γιος του σκηνοθέτη Σερ Πίτερ Χολ και της ηθοποιού Λέσλι Καρόν η οποία έχει εμφανιστεί σε επεισόδια της τηλεοπτικής σειράς, τόνισε ότι ήταν εκείνος που επέμεινε με πάθος να γίνουν τα γυρίσματα στην Κέρκυρα.
Στο νησί του Ιονίου αποφάσισε να εγκατασταθεί το 1935 επιδιώκοντας επειγόντως αλλαγή η οικογένεια Durrell από την Αγγλία.
Η σειρά, που είναι βασισμένη στην αυτοβιογραφική τριλογία της Κέρκυρας του Τζέραλντ Ντάρελ, προβάλλει πτυχές της οικογενειακής ζωής που όλοι αναγνωρίζουμε και απεικόνιση της παιδικής ηλικίας με ευχάριστες αναμνήσεις.
Τα στοιχεία αυτά σε συνδυασμό με το καλό σενάριο, τις ερμηνείες και την ειδυλλιακή Κέρκυρα έδωσαν το «εισιτήριο» της επιτυχίας, εκτιμά ο κ. Χολ, ο οποίος προβλέπει ένα πολύ λαμπρό οπτικοακουστικό μέλλον για την Ελλάδα.
Ακολουθεί η συνέντευξη του Κρίστοφερ Χολ, παραγωγού της σειράς «TheDurrells» στο ΑΠΕ-ΜΠΕ και την Κατερίνα Γιαννίκη ΕΔΩ……….
{jcomments on}