Ένα ψέμα ανά δύο λεπτά μέτρησε ο ΣΥΡΙΖΑ στην ομιλία του Κυριάκου Μητσοτάκη την Κυριακή στη Βουλή, κατά την τρίτη και τελευταία μέρα της συζήτησης για την πρόταση μομφής στον υπουργό Οικονομικών, Χ. Σταϊκούρα.
Ο ΣΥΡΙΖΑ χαρακτήρισε «μνημείο εξαπάτησης» την ομιλία του Πρωθυπουργού, απαριθμώντας 33 ψέματα, «διότι άλλο πράγμα η οπτική επί των γεγονότων και άλλο τα ίδια τα γεγονότα».
«Αυτά είναι πεισματάρικα όσο και αν ο κος Μητσοτάκης νομίζει ότι μπορεί να τα αποφεύγει, να τα παραγνωρίζει, να τα διαστρεβλώνει, να τα συγκαλύπτει, να τα αποσιωπά ή να τα αναποδογυρίζει. Το ζήτημα δεν είναι απλώς πολιτικό αλλά και ηθικό. Κυρίως ηθικό. Όπως ηθική είναι η υποχρέωσή μας να αποκαταστήσουμε την αλήθεια. Δηλαδή τα γεγονότα».
Αναλυτικά η ανακοίνωση του ΣΥΡΙΖΑ:
Την Κυριακή ο κ. Μητσοτάκης σύρθηκε αναγκαστικά στη Βουλή για να υπερασπιστεί τον εκτρωματικό πτωχευτικό νόμο της κυβέρνησης, νόμος που μετά τη χθεσινή υπερψήφισή του μόνο από τη ΝΔ βγάζει για πρώτη φορά στο σφυρί την πρώτη κατοικία, οδηγεί σε πτωχεύσεις φυσικών προσώπων, σε αθρόους πλειστηριασμούς και σε μαζική εκποίηση περιουσιών προς όφελος των τραπεζών.
Η πολιτική κριτική που άσκησε τόσο ο ΣΥΡΙΖΑ όσο και όλα τα κόμματα της αντιπολίτευσης αφορά στη στρατηγική επιλογή αναδιάρθρωσης της οικονομίας προς όφελος των τραπεζών, την ώρα που η κυβέρνηση του κ. Μητσοτάκη έχει συνειδητά επιλέξει να μην στηρίξει εργαζόμενους και επιχειρήσεις εν μέσω πανδημίας, οδηγώντας εκ νέου σε έκρηξη ύφεσης, απολύσεων, μειώσεων μισθών, λουκέτων και νέα εκτίναξη του ιδιωτικού χρέους.
Ωστόσο, πέραν της πολιτικής κριτικής, η προχθεσινή ομιλία του κ. Μητσοτάκη ήταν μνημείο ψεύδους και διαστρέβλωσης.
Μέσα σε 65 λεπτά ομιλίας ο κ. Μητσοτάκης κατάφερε να χωρέσει 33 εξόφθαλμα ψέματα. Δηλαδή έλεγε ένα ψέμα ανά δύο λεπτά ομιλίας.
Σε αυτό το σημείωμα δεν κάνουμε πολιτική αλλά ηθική κριτική στον κύριο Μητσοτάκη. Επισημαίνουμε τα ψεύδη και τις λαθροχειρίες του. Διότι άλλο πράγμα η οπτική επί των γεγονότων και άλλο τα ίδια τα γεγονότα.
Αυτά είναι πεισματάρικα όσο και αν ο κος Μητσοτάκης νομίζει ότι μπορεί να τα αποφεύγει, να τα παραγνωρίζει, να τα διαστρεβλώνει, να τα συγκαλύπτει, να τα αποσιωπά ή να τα αναποδογυρίζει.
Το ζήτημα δεν είναι απλώς πολιτικό αλλά και ηθικό. Κυρίως ηθικό. Όπως ηθική είναι η υποχρέωσή μας να αποκαταστήσουμε την αλήθεια. Δηλαδή τα γεγονότα.
Ειδικότερα:
Η συνέχεια στην ΠΗΓΗ……