Το παιγνίδι των εντυπώσεων έπαιξε και κέρδισε (;;) ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης, ο οποίος τοποθέτησε στην πλέον προβεβλημένη θέση στο γραφείο του στο Μέγαρο Μαξίμου έναν πίνακα με ιδιαίτερο σημειολογικό περιεχόμενο.
Αντί λοιπόν να επιλέξει κάποιον πίνακα από τη δεξαμενή της Εθνικής Πινακοθήκης, ο κ. Μητσοτάκης, όπως αναφέρεται σε ρεπορτάζ που προβλήθηκε στο One TV, επέλεξε να φέρει στο Μαξίμου τον πίνακα από τη συλλογή «ΜΠΛΕ» του Γιάννη Αδαμάκου, πίνακα που είχε και στο γραφείο του στη ΝΔ και ανήκει στην προσωπική του συλλογή.
Βέβαια καθοριστικό ρόλο στην τελική επιλογή σύμφωνα πάντα με το ρεπορτάζ έπαιξε και η σύζυγος του πρωθυπουργού, Μαρέβα. Την ίδια ώρα ο πρωθυπουργός θέλοντας να στείλει ένα μήνυμα σύνδεσης με την ορθοδοξία και την παράδοση επέλεξε επίσης για το Μαξίμου τον πίνακα ζωγραφικής του Κωνσταντίνου Παρθένη ο οποίος απεικονίζει την Παναγία με το Χριστό.
Συνεπώς για άλλη μια τετραετία η «Ελλάδα Ευγνωμονούσα» του Θεόδωρου Βρυζάκη που έμεινε αμετακίνητη στο Μαξίμου από 1982 έως το 2009 δεν θα επανέλθει εντός του γραφείου του πρωθυπουργού.